top of page
חיפוש

סובב אגם זאלצקמרגוט אוקטובר 2021

סיכום טיול סובב אגמים זלצקמגרוט - יפית ובר

הגענו בטיסת לילה לוינה. נשארנו לישון בשדה התעופה ובבוקר עלינו על רכבת לזלצבורג.

ניצלנו את חצי היום הראשון לביקור בעיר, כשאת המזוודות השארנו בתאי שמירת חפצים בתחנת הרכבת. חזרנו אל תחנת הרכבת בזלצבורג, מוציאים את החפצים ולוקחים אוטובוס קו 150 של שעה בערך אל סנט. גילגן אברסי. לינה באברסיהוף הוטל - מלון משפחתי ונעים מאוד. החדרים גדולים, מרווחים וחדישים. בחדר חיכה לנו נרתיק גדול מלא בהנחיות הטיול, ואוצ'רים למעבורת והרכבת הנדרשים במהלך הטיול.וגם הפתעות קטנות נוספות.

3.10 יום ראשון

התחלנו את הבוקר עם ארוחת בוקר עשירה ומגוונת במלון, ויצאנו לדרך. הלכנו ברגל אל אגם וולפגנגסי ובמעבורת עברנו את האגם לעיירת סנט. וולפגנג. הלכנו ברגל ברחובות העיירה הכפרית אל כנסיית weisses roessl. משם התחלנו את הטיול שלנו לאגם שוורצנסי, באגם ישבנו לשתות קפה (או בירה) והמשכנו את המסלול בחזרה במורד ההר אל ה bürgl panorama - שביל שסובב חלק מאגם וולפגנגסי מעיירת שוורצנבאך אל סטרובל. בסטרובל לקחנו אוטובוס לבאד אישל, אכלנו במקדונלדס המקומי:) ורחצנו בספא זלצקמרגוט. את הלילה בילינו במלון סנדווירט המקסים והכפרי. ההסברים המפורטים של מסלול ההליכה, הופכים את החוויה לקלילה ובטוחה. השבילים משולטים והנוף בלתי נגמר. יום ראשון למסלול ואנחנו מבסוטים.

4.10 יום שני

אחרי ארוחת בוקר במלון, הלכנו לקנח באחד מרשתות בתי הקפה המומלצים באירופה, זאונר, (יש 2 סניפים בתוך באד אישל - אחד על הנהר ואחד ברחוב הראשי). מזג האויר מאער לנו פנים ואנחנו מחליטים לא לפספס את הביקור באתר 5 האצבעות. החלטנו לוותר על הצעידה ל באד גוייסן ולהתקדם לאזור האלשטט במקום. עלינו על רכבת לאוברטראון, שם הלכנו ברגל אל הפייב פינגרס ממנו נשקף נוף מדהים בזכות מזג האוויר המעולה והבהיר. את הדרך חזור עשינו באוטובוס להאלשטאט, שם הסתובבנו מעט ואכלנו צהריים, ואז במעבורת בחזרה לתחנת הרכבת באוברטראון, ורכבת לבאד גוייסן. שם ישנו במלון הנעים ״מריה תרזה״.

5.10 יום שלישי

אחרי ארוחת בוקר במלון נסענו ברכבת לבאד אישל, שם התחלנו את המסלול שלנו לzur wacht דרך אגם נוסנסי. המסלולים בכלל קלילים ומלאים בחוויות והזדמנויות צילום. הספקנו לשחות באגם נוסנסי. אנחנו לבד!! והאגם כולו בתמונת מראה. איזו התרגשות. המים קרים ומרעננים. מזג האויר מתחיל להשתנות ואנחנו מחליטים לקצר את ההליכה לכיוון סטרובל , על מנת לא להיקלע לגשם. עלינו על אוטובוס לסטרובל, שם אכלנו ארוחת צהריים קלה, ולקחנו מעבורת לעיירה השכנה לאברסי. מהחוף הלכנו ברגל אל המלון בו ישנו ביום השני (אברסיהוף). ארוחת ערב אכלנו במסעדת המלון.

6.10

הבוקר נצא באוטובוס חזרה לזלצבורג, להנות חצי יום נוסף מהעיר ורכבת חזרה לוינה להמשך החופשה.

מאוד ממליצה על הרעיון במלואו.

טיולי ההליכה יפיפים, קלים ונוחים, משולטים ומלווים בחוברת הדרכה מלאה. המלונות היו הצלחה מסחררת. ארוחות הבוקר מפנקות. הנוחות בהגעת הציוד ממלון למלון. והקשר עם רוני שזרם והיה נגיש לשאלות.

ממליצה בחום ובטח נהנה גם במסלולים נוספים באירופה בהמשך.