top of page
חיפוש

טרק בחבל דורדון יולי 2022

חזרנו מטיול הליכה בחבל דורדון צרפת. אלי ודרורה יולי 2022

כבני 66 מנוסים בהליכות עצמאיות, בכל רמות הקושי, ותמיד גם התכנון עצמאי.הפעם חיפשנו נופש עם ימי הליכה ברמת קושי קלה/בינוניית (ללא שיפועים מאתגרים).והחלטנו להתפנק מבחינת זמן ההשקעה הנדרש לתכנון להזמנת הלינות, וההקפצות.חלק מהשיקול בבחירת האיזור היה רמת מקומות הלינה, ובחרנו ב 5 ימי הליכה (לא מאתגרים), וכדי שהפינוק יהיה מושלם הוספנו יום מנוחה באמצע.

אורך המסלולים היה סביר כ- 12-15 ק"מ בממוצע, ואפשר גם לנצל את המשך שעות טיול ברכב לכפרים קטנים מחוץ למסלולי ההליכה.הטיול תוכנן מראש (עקב אילוצים) לחודש יולי החם באזור זה באירופה, למזלנו, הגענו יום אחרי גל החום הקיצוני, והימים היו נוחים ונעימים.בקטעים לא קצרים של ימי ההליכה השבילים היו מוצלים, מעבר בכפרים ציוריים, והיציאה להליכה המוקדמת יחסית אפשרה לסיים את המסלול בשעות לפנה"צ.

מראש ידענו שהטופוגרפיה לא תזמן נופים מדהימים (של פסגות גבוהות), אבל זה נלקח בחשבון בבחירת המסלול קל/בינוני באזור גיאוגרפי זה. בכל ימי ההליכה לא נתקלנו במטיילים נוספים, גם לא מקומיים.

מסלולי הטיול המגוונים המוצגים באתר (לפי אזורים, ימי הליכה) והגמישות מאפשרים בחירה נוחה, האינפורמציה באתר מוצגת בצורה ידידותית ומקיפה.

התהליך היה קצר ויעיל (להפתיע), החל מהזמנת הטיול, קבלת החומר, ובהמשך הקבצים המפורטים שנשלחו לקראת היציאה, אפליקציית הניווט, המענה הזמין והמהיר של רוני (והמפעיל המקומי היו מצויינים – שינויים שנדרשו בהקפצות).רמת מקומות הלינה/מלונות הייתה טובה.

תודה אלי ודרורה



...

52 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page