top of page
חיפוש

סובב מונבלאן מזרח פנינה ושלמה ספטמבר 2019

פנינה ושלמה סובב מונבלאן מזרח ספטמבר 2019.

אנחנו בני 62 ו 63 . החלטנו לצאת לטרק לפני כחצי שנה. יצרנו קשר עם רוני בפעם השניה (בפעם הראשונה עשינו את שביל וויקולו באירלנד).

ב3.9.19 נחתנו בג'ינבה ונסענו ברכבת למרטיני (כשעתיים נסיעה).

התמקמנו בבית המלון ויצאנו לסיור בעיר.

ב4.9 התחלנו את הטרק ממרטיני לChampex. נסענו כ 20 דקות ל Trient.הדרך משולטת היטב. עוברים ביערות ונוף של אגם chamoex.הבית מלון ששהיינו בו ממוקם מול האגם. אפשרות לטייל סביב האגם.

5.9. מ Chamoex ל la fouly .הדרך עוברת ברובה בתוך יער שנקראת שביל הפטריות ומלאה בפסלי עץ. כל הדרך מוצלת ונהר מלווה אותנו לאורך המסלול.

ב3.9 מזג האויר היה קייצי .

ב4.9 כבר נעשה יותר קריר. טיפות גשם מהצהריים(לא רציני).

נקווה להמשך הטרק למזג אוויר טוב

יש לציין שהתאור בחוברת והסימונים בשטח מדוייקים,כך שזה עוזר לנו בניווט ואין צורך בכלל לפתוח את המפה.

פגשנו הרבה מטיילים על השביל.

היום עשנו. מי LA FOULY. ל- ARNOUVA VAL F קמנו ליום סגרירי הדרך הייתה ברובה בנוף פתוח במשך היום המזג אוויר. השתנה וירד שלג קל. שנתפס באדמה כמו כן ירד גשם קל.

עקב כך. הרבה פלגי מים התחילו לזרום והיה בוץ בחלק מי הדרך. לאחר כמה שעות השמש זרחה ,

עברנו את מעבר הגבול איטליה שוויץ

המשכנו לבקתת אלנה לכוס תה חם ועוגה מי שם הגענו למלון דרך הכביש מלאים בבוץ אבל יבשים בדרך. היו מלא מטיילים. כמו כן. צעירים. מהארץ כל הדרך היה שילוט טוב,

יום שבת. 07/09/2019 היום הלכנו מ- armouva val ferret עד. ל- Coumayeur

מזג אוויר נהדר הלכנו עד לבקתה ההרים bonatti הפסקת תה, לקחנו את המסלול הרגיל עובר בעמקים ירוקים והרבה פלגי מים עד לבקתת beftone להפסקת. אוכל משם ירידה תלולה בתוך יער עד לקורמאייר מקום יפה מרכז יש בו מסעדות וחנויות, היום האחרון. של הטרק בוקר יום א בשעה 8 בבוקר הסעה הגיע נסענו עד ל Cnalet del miage

הליכה עד למועדון אליזבת עלינו עליה בשלג שירד ונערם על הקרקע עד למעבר הגבול צרפת איטליה col de selgne 2512 מטר

כולל גשם קל מי המעבר השמש זרחה. הגענו לסוף היום והסעה הגיע בזמן ,

החומר הכתוב היה מדויק בתיאור שלו

לכן לא פתחנו אף פעם את חוברת המפות

העברת המזוודות עבדה מעולה עדיף לכתוב כל יום. את שם. מקום הלינה החדש

תודה לרוני על הטיפול המהיר לפני היציאה לטרק ובזמן הטרק, שענה על כל שאלה ונתן תשובות מהירות.