top of page
חיפוש

סובב אגם זאלצקמרגוט 8 ימים - אוסטריה ספטמבר 2018

יורם ואבי בשם כל הכנופיה (13 משתתפים).ספטמבר 2018

שלום רוני היקר,

ראשית דבר, תודה על ההכוונה שנתת לנו לביצוע הטיול המהנה באוסטריה- סובב אגמי זאלצמרגוט.

החומר שקיבלנו מראש איפשר לנו להתכונן וללכת במסלולים יפים ביותר.

המלונות היו טובים ובעיקר המלון השני בבד אאוזי Erzherzog Johann היה מעולה, ומנוהל למופת -מומלץ ביותר.

1. אפליקציית Komoot בדר"כ עזרה להתקדם בנתיב, למעט 3 פעמים שהפנתה אותנו לנתיב שגוי.

2. הסימונים בשבילים היו מדויקים . אם הטיילים ילכו עם מפה המסמנת מספרי צירים , הם לא זקוקים לאפליקציה. כמו כן הנתיבים ברורים.

3. תכנון יום המעבר למלון שני (מוולפגנג לבד אאוזי) כולל הגעה עם תחבורה ציבורית לבד איישל וביצוע מסלול של 18 ק"מ באותו היום היה עמוס מידי ועשוי היה להביא אותנו לגמר מאוחר של המסלול בשעות הערב. לפיכך נאלצנו לוותר על קטע זה ובחרנו לבצע ביום זה את המסלול הקצר סביב אגם אלטוזי ( 9 ק"מ ) ולהגיע למלון השני בזמו סביר.

4. מומלץ בכל יישוב בו מתחילים לצעוד ,להכנס למרכז מודעין לקבלת אינפורמציה עדכנית על הצירים .( אם לא המודעין בגראונדלזי ,היינו נאלצים לחזור לצד השני של האגם , מרחק של כ 6-8 ק"מ ).

5. הביקור ב" 5 האצבעות " דרומית ובסמוך להלשטט הוא מרשים ובגדר חובה . מוצדק לשלבו ע"י הטיילים ביום בהיר, גן אם מצריך שינוי תוכניות . כמו כן , להוסיף לאתר הלשטט את הביקור במערת המלח ובסקי -ווק. למרות שהאתרים אלה מתאימים לטיול ולא לצעידה מובהקת , מומלץ להוסיף אותם.

6. החומר שקיבלנו בתיק הירוק מנציג האוסטרי ביום הראשון רובו היה מיותר. הדרוש הוא מפות 1:25:000 של המסלולים המתאימים, לוחות זמנים של אוטובוסים ורכבות בכל יעד בו צועדים , טלפון חרום ומס טלפון לסיוע כללי .

7. בחירת מנחה ישראלי שקשור עם חברה מקומית בחו"ל על פי המודל שלך , מבטיח ביצוע טיול במקומות היותר מעניינים .

חג סוכות שמח



30 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page