top of page
חיפוש

משוויץ לאיטליה דרך ויה ספלוגה דני ומיכאל יולי 2016

עודכן: 25 במאי 2019

דני ומיכה , יולי 2016

רוני שלום,

רצינו להודות על טיול הליכה מקסים ,חזרנו לפני שבוע מטרק הליכה בן חמישה ימים בו צעדנו כ- 70 ק"מ לאורך ה– Via Spluga שהיא הדרך העתיקה בין שוויץ למילנו ששימשה בעבר להובלת סחורות.

הטיול היה מקסים ומאד מאד נהנינו , האזור כולו מתאפיין בנופים קסומים, מרבדים של ירוק עד. הליכה לאורך נחלים ומפלים אינסופיים, צלילי פכפוך המים הופכים לפס הקול של הטיול. לאורך המסלול עוברים בין עיירות קסומות , האנשים אדיבים מאד מסבירי פנים ומאד שירותיים .

מסלול ההליכה שבחרנו היה בן חמישה ימים, צריך לציין שהמסלול דורש כושר גופני טוב ,חלקים לא מעטים מהצעידה הם בשיפועים ,עלייה או ירידה.ולכן ממולץ לבצע לפני הטיול הכנה של הגוף מבחינת כושר גופני וגמישות או לחלופין להאריך את מספר הימים.

אנחנו בחרנו בבתי המלון היקרים יותר שהוצעו בחבילה ( דרגה A) רוב בתי המלון ענו על הציפיות,יש לציין שכלל הנושאים הלוגיסטיים עבדו באופן יוצא מן הכלל, בסוף כל יום המתינו לנו המזוודות ביעד הבא .

פנינו לרוני בהתראה קצרה מאד ובכל זאת הוא הצליח לארגן לנו מסלול וטיול שתאם את הזמנים שלנו ,לאורך כל שלבי ההכנה רוני היה מאד זמין שרותי וסבלני לאינסוף השאלות שהעלנו.

בעתיד אנו מתכוונים לעשות טרקים נוספים באירופה ואנו נשמח לפנות לרוני שוב על מנת שיעזור לנו ויתרום מניסיונו הרב בתכנון והזמנת הטרק.



21 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page