top of page
חיפוש

דרך ההרים המערבית - סקוטלנד סיגל ועידו אוגוסט 2018

סיגל ועידו סקוטלנד אוגוסט 2018 זוג בני חמישים בכושר.. אחרי שני טיולים שארגנו בכוחות עצמנו בחרנו להעזר ברוני דורון בתכנון והזמנת הטיול הנוכחי. יום ראשון סיימנו מסלול קל של כ10 ק"מ מזג האויר מעולה!! מעט טפטוף של גשם סקוטי לא כבד ושמים לרוב כחולים!! השרות שקבלנו במקומות הלינה מקסים, אדיב ויעיל! ההוראות בדפי ההכנה לטיול מדויקות ונוחות לשימוש. ניכר כי המתכננים מכירים היטב את סגנון הטיולים שלנו. מצרפים מעט תמונות להמחשה. נשתמע מלצה ליום הליכה ראשון: היות ומגיעים יחסית מוקדם ניתן לקחת רכבת בשתיים לאובן עיר קיט מקסימה על שפת הים ולחזור בשש למלון.. יום הליכה שני מ Crianlarich ל Tyndrum. נפרדנו מהמארחים המקסימים אחרי ארוחת בוקר ביתית מפנקת,

מזג האוויר מעט גשום יותר אבל השמש שמפציעה לאחר כל אפיזודה של גשם קצרה, מחממת ומסבירה פנים. המסלול ממשיך להיות מתון יחסית ולא קשה להליכה! נוף ירוק ואנו נפגשים בכמות רבה יותר של מים זורמים, כבשים ופרות באחו - מראות נהדרים!! תוספת מהנה של קפה באמצע הדרך באתר קמפינג ששוכן על השביל. התכנון של היום קצר קצת בשבילנו לכן אנחנו מוסיפים ארבעה קמ להליכה בשביל שפונה מהדרך אבל חוזר לטינדראם שם אנחנו ישנים.

סיימנו עייפים אך מרוצים.. יום הליכה שלישי מ Tyndum ל Bridge of Orchy.

מזג אוויר מושלם כ 20 מעלות ללא גשם. השמש הפציעה והשתלבה נהדר בנוף. תחילת המסלול הליכה מישורית בדרך כלל בעמק ירוק סמוך לנחל הליכה נינוחה מאוד. הגענו מוקדם יחסית למארחים שלנו שקיבלו את פנינו בקפה עם עוגה ביתית. הפתעה נהדרת!! עיירה קטנה ביותר ללא שום חנות או אחר. ארוחת ערב במלון הסמוך שהוא המלון היחיד במקום.

יום הליכה רביעי מ Bridge of Orchy ל Glencoe

לפנינו יום הליכה ארוך של כ19 ק"מ מזג אוויר מושלם ללא גשם בכלל!! התחלנו בטיפוס על ההר הסמוך לכפר והמשכנו בהליכה מישורית בדרך כלל. נופים מדהימים, המטיילים בדרך מקסימים ויש לא מעט!! הרבה צעירים שישנים באתרי קמפינג לאורך המסלול אווירה נהדרת. סיימנו בקפיטריה של אתר הסקי הסמוך לGlencoe. מזמן לא נהננו מטעם הקפה והפיש אנד ציפ'ס כמו אחרי יום הליכה זה.. יום חמישי להליכה מ-Glencoe ל-Kinlochleven

היום המרתק ביותר שעברנו עד כה!! התחזית מבטיחה כ8 ממ גשם סקוטי. ותוואי הדרך מראה עליה של כ 200 מטר לגובה ואח"כ ירידה בהתאמה. הדרך נוחה כמו בימים האחרונים ומספר הקמ שלפנינו כ15. הנוף משלב מעבר ביערות נטועים לצד גבעות חשופות והרבה ירק. הגשם שלא מפסיק לרדת מאלץ אותנו ללכת לא מעט ללא הפסקה.. בהמשך היום הגשם פסק והנוף ההררי נהדר!!

בשביל ימים כאלו הגענו לכאן!!


27 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page